Informatiebijeenkomsten BBZ / BDZ
Ondernemen in België of Duitsland, weet u hoe het zit? En wat als uw werknemers in een ander land wonen? En misschien daar ook nog (thuis)werken? Op onze informatiebijeenkomsten krijgt u tijdens interactieve workshops alle benodigde informatie op het gebied van sociale zekerheid, arbeidsrecht en belastingen. Fijn als u daar niet meer over na hoeft te denken!
Wie zijn wij?
De Bureaus voor Belgische en Duitse Zaken zijn onderdeel van de Sociale Verzekeringsbank en zijn expert op het gebied van sociale zekerheid in Nederland en België/Duitsland. Wij organiseren dit jaar interactieve bijeenkomsten voor iedere professional die te maken heeft met ondernemen over de grens, waaronder werkgevers, intermediairs, HR-specialisten en payroll-organisaties.
Hiervoor werken wij samen met het Team Grensoverschrijdend Werken en Ondernemen (GWO) van de Belastingdienst en respectievelijk met Van Havermaet (België) en STRICK Rechtsanwälte & Steuerberater (Duitsland). Samen met onze kennispartners bieden wij een compleet pakket aan informatie waarmee u goed voorbereid de grens over kan. Tijdens de kleinschalige workshops is er uiteraard voldoende ruimte voor het stellen van uw vragen.
Waar en wanneer:
Nederland - Duitsland:
- 25 maart in Meet Tuesday, Rotterdam (aanmelden niet meer mogelijk)
- 1 april in Van Abbemuseum, Eindhoven (aanmelden niet meer mogelijk)
Nederland – België:
- 3 april in Down Under, Nieuwegein
- 15 april in Domusdela, Eindhoven
De informatiebijeenkomsten duren van 10:00 - 16:00 uur. Bekijk hier het programma.
Kosten:
U betaalt € 209 per persoon inclusief koffie of thee, lunch en een netwerkborrel. Snelle beslissers krijgen een korting en betalen slechts € 189.
Wilt u ook alles weten op het gebied van sociale zekerheid, belastingen en arbeidsrecht?
We zien u graag op één van onze bijeenkomsten!
Wij hebben geen winstoogmerk, dat betekent dat wij u tegen kostprijs een mooi product kunnen leveren.